?(75)? ?gre?????Sci Fi? ????? ?? ???Rating: 4.0 (85 Ratings)??836 Grabs Today. 14867 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Blue Insanity? ????? ?? ???Rating: 4.4 (208 Ratings)??833 Grabs Today. 38976 Total Grabs. ?????To add to favorites, you must be logged in.? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
Powered By Blogger

Tuesday, February 01, 2011

Basikal Chealsea Vs Moto Wave


Kemalangan yg berlaku akibat merempit sesama moto mgkin mnjadi topik biasa dikalangan masyarakat kini.. tetapi kemalangan akibat blumba dgn basikal mungkin menjadi kajadian yg Pelik Bin Ajaib..
Kisah ini berlaku akibat seorang penunggang itu berlagak hebat terhadap seorang yg menunggang basikal biru yg memakai jersey chealsea.. penunggang moto ini terus berlagak sehingga budax basikal itu tak tahan dicabar.. dia berlumba dgn moto itu.. budax basikal itu mengayuh basikalnya dengan sepenuh hati.. mereka berlumba disepanjang lebuh raya blkg sklh aizek..
kemudian garisan penamat sudah dekat malangnya penunggang moto itu bertembung dengan sebuah kereta di satu persimpangan.. dia menjadi cemas dan tanpa fikir panjang dia terus menekan brek.. dia dapat mengelak ketera itu tetapi dia terjatuh kedalam semak dan motonya terseret ke tepi jalan.. dia di marahi teruk oleh pok cik naik krete tuu.. ''kamu bodoh ke ke hah? nk mati awal?!''.. penunggang basikal itu kemudian lalu di simpang itu dan memberikan satu senyuman yg lebar pd budax moto itu dan penunggang basikal itu memenangi perlumbaan itu..

Kejadian bukan rekaan.. ini betol betol.. ade tmbh skit2 nk wat crite best skit :)..watak ini sebenarnya pelajar kls 3 int 1 2011 dan berlaku pd 2010.. mse tu ak ade rmh maen game.. dgr kwn crite err..

0 comments: